حجت‌الاسلام و المسلمين علي امامي‌فر امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: حضور حداكثري مردم در انتخابات موجب ارتقاي اقتدار ملي، مقابله كشور با تهديدات دشمن و تأثيرگذاري آن در معادلات بين‌المللي مي‌شود.
وي در تبيين معيارهاي كانديداي اصلح گفت: فرمايشات مقام معظم رهبري، موارد موجود در قانون اساسي و لزوم داشتن برخي مشخصه‌ها در نظام ارزشي ما به عنوان يك كشور مسلمان همچون پايبندي به اصول و ارزش‌هاي انقلاب و اسلام، دفاع از حق محرومان و مظلومان، عدم سو استفاده از بيت‌المال، دفاع از حقوق ملت در عرصه‌هاي داخلي و خارجي، تعهد، تخصص و ... مي‌تواند به عنوان ويژگي‌هاي يك رئيس جمهور موفق و اصلح مطرح شود.
عضو هيئت علمي دانشگاه آزاد همدان در خصوص چگونگي برگزاري مناظره‌ها نيز افزود: برگزاري مناظره از اين نظر كه مي‌توان موجب تبيين واقعي شعارها و آگاهي‌بخشي به مردم شود كار بسيار جالبي بود كه البته متأسفانه برخي از كانديداها با بي‌عدالتي و بي‌انصافي خواستار منحرف كردن بحث‌ها بودند.
وي اضافه كرد: در اين چند شب برگزاري برنامه‌هاي مربوط به مناظره، به جز برنامه‌هايي كه احمدي‌نژاد حضور داشت شاهد مناظره واقعي نبوديم، زيرا ساير كانديداها تنها در پي تخريب رئيس جمهور بودند.
امامي‌فر با اشاره به عملكرد موفق دولت نهم ادامه داد: احمدي‌نژاد بيشترين همخواني با معيارها و ملاك‌هاي مطرح شده از جانب رهبري را به منظور اداره درست كشور دارد.
عضو هيئت علمي دانشگاه آزاد همدان، امكانات دانشگاه آزاد را در اختيار انجام تبليغ براي موسوي دانست و گفت: در چند روز اخير به ويژه تا جاي ممكن، شاهد استفاده از امكانات دانشگاه آزاد براي تبليغ موسوي هستيم در صورتي كه در طول سال كمتر اجازه انجام فعاليت‌هاي سياسي در اين مكان داده مي‌شد.
وي ادامه داد: البته زمينه براي حضور نمايندگان ساير كانديداها در اين دانشگاه وجود داشته ولي حضور و رفت آمدهاي اصلاح‌طلبان به اين دانشگاه بيشتر و پررنگ‌تر از نمايندگان ساير نامزدهاي انتخاباتي بوده است، البته نيروهاي دانشگاه در انتخاب فرد مورد نظر خود آزاد هستند ولي ممكن است جرأت اظهار نظر نداشته باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا